מי מאתנו לא חיפש שירותי הובלות בשלב כלשהו בחייו, יש מי שהיה מעוניין בשירות הובלות כאשר היה סטודנט ועבר מדירה שכורה אחת לדירה שכורה אחרת, ויש מי שחיפש שירותי הובלות כאשר עבר לדירה החדשה שקנה, ויש מי שחיפש שירותי הובלות כאשר ביצע רילוקיישן לחו"ל במסגרת העבודה שלו.

הובלות היו מתמיד, האדם היה זקוק לשירותי הובלות מאז ומתמיד רק שהאופן שבו התבצעו ההובלות השתנה עם השנים, אם בעבר בעת ההיסטוריה העתיקה שירותי הובלות היו בעזרת סוסים או חמורים, או סירות רעועות, הרי שהיום שירותי הובלה מתבצעים בעזרת משאיות, מטוסים או ספינות.

יש אנשים פרטיים שזקוקים לשירות הובלות חד פעמי כאשר הם עוברים דירה או עוברים למשרד חדש, ויש חברות ועסקים שמשתמשים בשירותי הובלות באופן קבוע, ובעזרת חברות הובלות הן מובילים את הסחורות שלהן ליעדים שונים וללקוחות שונים.

 

סוגי הובלות

הובלות ימיות- הובלה ימית מתבצעת באמצעות ספינות הובלה גדולות שיכולות לשאת מטענים גדולים, הובלות ימיות נחשבות להובלות הנפוצות ביותר, הן בשל העובדה שהן הזולות ביותר והן בשל העובדה שעל הספינה אפשר להציב מטענים רבים. החיסרון של הובלות ימיות הוא הזמן הרב שנמשכת ההובלה.

הובלות יבשתיות- הובלות יבשתיות מתבצעות באמצעות צי משאיות, הובלות יבשתיות הן שימושיות במקומות שבהם ההובלה היא במקומות יבשתיים.

הובלות אוויריות – הובלות אוויריות הן הובלות מהירות, שמתרחשות במהירות, ומתאימות לסחורות שזקוקות להובלה מהירה כמו למשל ירקות או תוצרת חקלאית אחרת, הובלות אוויריות אינן זולות כלל וכלל וזהו החסרון שלהן.

הובלות מנוף – הובלות מנוף הן הובלות שמתבצעות באמצעות משאית שמותקן עליה מנוף, הובלות מנוף הן הובלות שבהן המטען מועבר ליעד שלו באמצעות מנוף משום שאין דרך אחרת להוביל את המטען, הובלות מנוף פופולאריות בבנים ללא מעלית, או בנינים שיש בהם חדר מדרגות צר, או דירות שהמטען אליהם גדול יותר דלת הכניסה אליהם.

הובלות קטנות – הובלות קטנות הן הובלות שאינן כוללות מטען גדול, הובלות קטנות הן הובלות שמי שמשתמש בהן הם בד"כ סטודנטים, רווקים או משפחות קטנות, בהובלות כאלו יש מספר פריטים בודדים, ואין צורך במשאית גדולה או בכוח אדם גדול ולכן עלותן של הובלות קטנות תהיה זולה יותר מעלות הובלות רגילות.

אלו הם רק חלק מסוגי ההובלות, יש כמובן סוגים נוספים של הובלות, כמו הובלות של חומרים מסוכנים וכד'.

התגובות סגורות.

חייגו אלינוהצעת מחיר